src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Black As The Pit...

 

Vilken dag det var igår, var ute på lite äventyr och det var mycket trevligt.
Mer om detta så klart senare i kväll så ni får ge er tilltålls lite till.

Har egentligen inget speciellt att skriva om idag känns det som, så varför gör jag det då?
Undrar jag med.

Såg att jag vann en en tävling hos Fred också, vilket är kul.
Nu ska jag sitta och rulla tummarna tills jag får priset.
Mycket rolig tävling och presentation av vinnarna med.

Dagen idag då?
Ja, min gissning är lika bra som din faktiskt.
Känner mig rätt off idag och denna känsla har varit hos mig en tid så ja, men några kalla och slappa låter som en bra plan!!

Men jag har det satans bra för det, ska kanske skämma bort mig lite extra idag med kom jag på, det är jag fan värd.
Vad det blir får bli en överasskning!
Snacka om spännande, kan knappt bärja mig!

Nä, nu ska jag inte ta upp eran tid mera utan ta tag i Lördagen.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Tack så mycket!

Kul med ett sånt stort deltagande oxå... Hade jag inte räknat med :)

2010-11-27 @ 14:26:50
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Mary Raven

Grattis!! Supersnygg bild!

2010-11-28 @ 13:33:38
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn