src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blonde, Bad And Beautiful...

"Take off your hat, kick off your shoes
You know you ain't going anywhere
You spend all your time singing your blues
You know you ain't going anywhere
"
 

Säg vad hände igår?
Vi drog till Netto och handlade och väl hemma var det dags för mat när vi var klara och laddade att kanske hitta på något ute så började regna så vi satt hemma under täcket och mös till en del film och hade det gott i stället.

Vi ska försöka ta igen vår missade ute tid i dag, så är planen så vi får se.
Energin i kroppen är relativt hög måste jag säga, dock känns huvudet lite tungt och lite förvirrande.
Funderingar och tankar far omkring där inne och dom vet varken ut eller in.

Ännu en gång funderar på lite av det jag nämnde i inlägget "Firestarter..." och tänker då på:
"Sen var han på besök igår med.
Den där mannen i spegeln... gillar inte honom rikgit skönt att han gått hem nu.
Det här som jag pratar om ska jag försöka göra ett inlägg om med tillhörande låt till så kanske ni fattar mer?
"

Ska fan fixa lite bilder (om andan faller på) och sen ska jag sätta mig och skriva inlägget.
När får jag se, blir det bra?
Vill ni veta? Vågar jag släppa in er?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag vill veta vad du dillar om!

2010-11-03 @ 12:05:43
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: SANIBO

sv: tack som FAN hörru! :D

2010-11-03 @ 13:10:40
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst sjutton blir man nyfiken!

2010-11-03 @ 18:38:03
Postat av: anake

Klart jag vill veta! Visst törs du ;)

2010-11-03 @ 18:44:31
Postat av: Grimgoth

Anake:

Klart jag törs, måste sätta mig ner och skrida till verket bara ;)

2010-11-03 @ 19:06:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn