src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

De Lyckliga Kompisarna Live @ L´Orient - Linköping...

 

Det hela började som en lugn Fredagskväll här hemma i hemmets lugna vrå.
Satt och surfa lite som vanligt på Facebook då jag fick se att en polare till mig skulle åka till Linköping för att se De Lyckliga Kompisarna, något som jag inte hade en anning om.

Tyvärr hade han inte plats i sin bil så jag börja söka alternativ utan större framgång, då hade den lilla punkaren inne i mig blivit så uppspelt och banka samt skrek så jag stog inte ut längre.
Hängde på mig kläderna för att dra i väg till pendeln mot Linköping.

Väl där efter irrande och frågande hur man hittade till L´Orient (som inte alls var så svårt att hitta) så kom jag in och då stog dom på scenen och hade precis börjat spela, som ni ser på bilden ovan så var det två spelningar.

Jag stannande bara på den första då jag inte ville riskera att missa pendeln hem eller liknande, det var faktiskt rätt bra med folk och relativt röj.
Vart bjuden på en öl bara så där av en kille som gick förbi mig och börja snacka lite lätt med mig, sånt förgyller verkligen kvällen lite extra.

Men nog snackat...
Till bilderna och videos från kvällen!
Enjoy!



















De Lyckliga Kompisarna - Dit kuken pekar (Live @ L´Orient)
 
De Lyckliga Kompisarna - Dricka sprit och hålla käften (Live @ L´Orient)

De Lyckliga Kompisarna - Ishockeyfrisyr (Live @ L´Orient)

Väl hemma igen avnöt jag av några öl i hoppet om att hitta värmen igen efter det mycket kalla vädret ute, detta till lite hårdrock för omväxlings skull.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn