src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Face The Wicked One...

 

Vad ska man skriva om idag då?
Det undrar jag, gårdagen var full med mys och vi drog till Ö&B för inköp av chips och cola samt ett skohorn.
Väl hemma så kommer jag på att vi glömt skohornet, bara att åka tillbaka och hämta.
Sen vart det mat till filmen Cloudy With A Chance Of Meatballs, och senare då chipsen och cola.

Efter Kevin gått och lagt sig spelade jag lite poker på nätet och det gick bra, spelade fyra bord och vann tre av dom, det var även ett tag sedan man höll på med det måste jag säga.
Förr spelade jag i mycket större utsträckning, men det har nog med både lust och tid att göra.

Måste också passa på och säga att jag är laddad för kvällen med så klart, Halloween är ju en högtid som jag älskar för då får man äntligen spöka ut sig och det blir nog som vanligt den årliga Corpse Painten som jag brukar köra på.
Känner som vanligt att man kanske skulle ändra den i år men jag vet ju "vad som funkar" så det blir troligen "same old", vi får se.
Sen blir det dra vidare på festligheter...

Så här såg det ut Halloween 2009 för er som missat.


Då var det bara att få tiden att gå fram tills det är dags för att festa och förbereda sig för festen.
Så kommer min Lördag se ut.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Derru...

Låter kul! Ha en trevlig lördag :'D

2010-11-06 @ 11:21:37
URL: http://web.me.com/alteaspjuth
Postat av: Clementina

Ha det så bra kära du!

2010-11-06 @ 11:29:01
Postat av: Viola Vamp

Jag tycker att du ska ge dig i kast med att besvara dessa mååååånga frågor:



http://blogg.amelia.se/violavamp/2010/11/04/listig/



:)

2010-11-06 @ 13:54:48
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn