src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ghost Of A Rose...

"Att ägna livet åt att vänta på en messias som ska återkomma och rädda världen är lika dumt som att förlita sig på den raka avlånga byggstenen i Tetris.
Även om den skulle komma, har du redan byggt upp ett sånt berg av skit att du är såld i vilket fall som helst.
"

 

Gårdagens vila var välbehövlig, det gjorde att jag kunde få tänka och vara som jag vill just nu och på sätt hitta styrka och vägar att orka fortsätta på det sätt som man gör och gjort.
Även utanför bloggen så klart.

Mycket kul också att se att mitt "666 Blogger Award" tagit snurr och sprids nu vidare, skapade ett event på Facebook för det hela också.

Så vad kommer denna Fredag bjuda på för äventyr undrar ni säkert?
Ja det gör jag med, vet inte riktigt vad jag ska hitta på om jag ska vara ärlig, men jag är ölsugen så jag ska nog ta ett par kalla i alla fall.

Att jag känner mig lite trött och hängig i kroppen är nog också ett teken på att det behövs mer öl i kroppen, vitaminbalansen är ju viktig som som ni säkert redan vet om?


Weird Al Yankovic - The Beer Song

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu är det fredag och då måste vitaminerna fyllas på ;)

2010-11-26 @ 14:33:54
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn