src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In The Fires Of The Sun...

 

Så där ja, innan jag börjar vill jag tacka för responsen som jag fick ang. min intervju med Sabaton, verkligen kul att se.
Då jag själv inte kommer lägga ut några kort eller liknande från spelningen i fråga så rekommenderar jag att titta in på Mickes blogg, där har han lagt upp lite kort och en filmsnutt.

Gårdagen var full av aktivitet med Kevin så jag hann inte med mycket mer än så, men vad gör det?
Idag efter som han har lov från skolan hela veckan så har vi där med hur mycket tid på oss som helst att göra massa roliga saker på.
Kommer säkert vara ute en del i denna underbara höst som vi har, även om det till och från han vara lite kallt kanske, men det är synd att klaga.

Vart lite irreterad förut idag när man klev upp och upptäckte att internetet var nere här hemma, tydligen var det en driftstörning samt att dom hade skickat en uppgradering till mitt modem eller vad det nu kallas, men nu efter lite portöppningar på routern så funkar allt som det ska igen, och ännu en gång upptäcker man sitt internetberoende och hur handikappad och liten man känner sig när det är nere.
Dagens I-landsproblem??

Dags att ta tag i dagen som ligger framför mig/oss känner jag då jag troligen inte har så mycket att tillägga ändå så.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Var utan internet HELA förra veckan, höll på att bryta ihop!! Helvete va frustrerande :(

2010-11-02 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn