src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Life Is Now...

 

Igår gick Kevin och jag till Lejongropen för att åka snowracer, detta efter att vi handlat på Netto.
Vi var där ett bra tag och åkte och hade skoj.
Han har redan sagt att vi ska dit idag med samt att vi ska ut på gården och bygga en igloo, vi bör nog hinna allt detta tror och hoppas jag så klart.

 På vägen hem så såg vi en spårvagn med en tomteluva på, något som dom flesta har nu till julen och det är lite av en tradition, visst är det knasigt?

 Väl hemma så satte vi upp Kevins chocklad kalender på väggen (han är förövrigt redan sugen på att öppna den, men inget är väl som väntans tider?)
Vi var lite frusna så vi tog ett varmt bad innan jag lagade mat.

Efter det var det bara lugna gatan med mys och annat så klart, vi var skapligt trötta bägge två skulle jag tro.

Igår visade jag två biobiljetter också som vi snart förhoppningsviss ska kunna utnyttja och filmen som ligger planerad är faktiskt Megamind i 3D.
Blir nog bra, frågan är bara när det blir av men det löser sig!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag brukar också bygga igloos :P

2010-11-30 @ 13:15:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Fred

Dom säljer såna där halvmeters skidor på maxi nu för dryga 100 lappen, ett säkert sätt att bryta benen och få lite ledighet i jul!

2010-11-30 @ 14:04:24
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn