src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

All That I Bleed...

"All the things we keep inside
All the things that really matter
The face puts on its best disguise
And all is well
Until the heart
Betrays
"
 

Vaknade klockan 05:00 give or take och suttit här sedan dess.
Så såg det ut då.
Men jag gillar stämmningen och tystnaden och dess mörker som omger mig.

Mycket tankar och ideér kretsar i mitt huvud men det gör inget för jag älskar när det bubblar inom mig vilket det gör nu och jag får göra och kommer göra lite som jag vill, det är ingen annan än jag som bestämmer.
Känns skönt att man får total frihet att göra det man vill när man vill.

Dagen igår är inte så mycket att orda om utan att den var lätt stressande med lite ärenden till höger och vänster vilket gjorde att man bara tog det lugnt resten av dagen och kvällen.
Ännu en dag i min vardag kan man också säga, där det egentligen inte händer så mycket spännande.
Även om det kanske gör det på sätt och viss bakom kulisserna.

Kanske man skulle laga pannkaka idag?
Var kevin som kom med förslaget sist han var här men vi hann inte med det då, vore en trevlig avbrytning mot hambugaretallrik som det ofta annars blir.
Vi får se...

Nä nu har jag suttit för länge med det här inlägget utan att kunna gå vidare, tar det som ett tecken för att avsluta.
Tack för att ni finns mina kära läsare!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Vad gör du upp kl 5 när du inte behöver?

2010-11-24 @ 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn