src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Birch Black...

"There lies a beauty behind forbidden wooden doors
A beauty so rare and pure it would make human eyes bleed and burn
"

 

Kära läsare, jag har nu suttit här så jag är vimsig i huvudet och vet egentligen inte vad som är in eller ut, samt att jag bloggat av mig samtidigt som jag skulle underhålla på Facebook och gör det än, men detta inlägg får bli klart innan dom får svar.

Med tävlingen igång känns det skönt och roligt att en del svar redan rammlat in, och dömma av reaktionerna har jag lyckas med en ganska svår tävling med?
En del av bilderna i alla fall, kul säger jag för målet är ju att det ska vara lite klurigt men samtidigt kul för er, vet inte hur jag lyckats, men men...
Än är gatan rätt öppen så klart då den precis startat så nu hoppas jag på mer deltagare och annat så klart.

Gårdagen ägnades åt att pilla och fixa här hemma, skrota runt kanske man kan säga också?
Jag vet inte, sen har man varit mer aktiv på kvällen/natten vilket är nice as hell och lite spännande.
Måste eller mer vill ta tag i lite liggande projekt jag har här hemma med.

Se lite serier med kanske?
Passa på nu liksom medan man kan ;)

Ja vi får se!
Trevlig tisdag på er i alla fall!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

En annan är hemma på lunchen från skolan och har 0 motivation till att gå tillbaka..

2010-10-12 @ 12:34:59
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack =) antar att jag är lite prylgalen..haha

2010-10-12 @ 12:43:23
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja verkligen respektlösa kommentarer ibland. men men :)



lhar fortfarande inte löst din tävling! måste höra med brorsan när han kommer hem! haha

2010-10-12 @ 14:46:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Grodan

Det var riktigt klurigt :P

2010-10-12 @ 19:45:42
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn