src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bret Michaels Nya Realityshow...

 

Bret Michaels nya VH1 realityserie "Bret Michaels: Life As I Know It" hade premiär den 18 Oktober, man kan se hela avsnittet via VH1´s hemsida. (Förutsett att man är i rätt region, vilket vi i Sverige inte är).

Dock hittade jag en länk som fungerade så man kan se hela avsnittet här. (Genom att klicka på denna sida så blir du hänvisad till en annan som kan innehålla skadligt material för din dator, klickande sker på egen risk)

Showen visar upp det 47-åriga rockers liv med sina två döttrar - Jorja, 5 och Raine, 10 och Kristi Gibson som är mor till Michaels barn som han har varit tillsammans till och från sedan 1993.

Han själv säger detta om showen:
"Listen, sometimes it's going to be exciting, and sometimes it's going to be me, scooping up dog poop ... that's life.' And I think the authenticity of it is what people are really going to love. They're going to see me as both a parent and a dad and also being on the road, rocking it."

Nästa avsnitt sänds den 25 Oktober för att följa upp med ett till den 1 November.

Givietviss kommer jag kolla på denna serie så man kommer se massor om hur hans liv kanske egentligen är och hur han lever det i uppgång och kanske ibland fall.

Kommer du kolla?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kommer inte kolla, har aldrig gillat Poison (eller Bret Michaels). Men hade det handlat om Vince Neil så hade jag nog kollat ibland.

2010-10-24 @ 19:53:03
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: julia anttonen

jag kollade på ett dating program me han tjejerna han dejtade var galna=) Nja programmet var inte direkt till hans fördel men jag gillar han som sångare, grymmmm. han får krya på sig efter sin hjärnskada..

2010-10-24 @ 21:02:31
URL: http://juliaanttonen.blogspot.com
Postat av: vidar

instämmer. otroligt överskattad. mediakåtare person får man leta efter! aldrig att jag tittar på det. osbournes-rip off.

2010-10-24 @ 21:18:12
Postat av: Grimgoth

överskattad vet jag inte, det är väl Ozzy i den benämnigen också isf.?

Samt mediakåt... Men vad gör man inte för att bibehålla sin karriär? :)



Men jag gillar så klart detta och Ozzy för det.

Precis som Dee Sniders realityshow, ska du kalla han överskattad och mediakåt också eller?

2010-10-24 @ 21:29:45
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: vidar

håller inte med. ozzy är en ikon, det är inte bret och kommer aldrig att bli. för vad i såna fall? trosor som folk kastat på scenen? du har dock rätt i att ozzy lever mest på sparlåga och gör fjantiga grejer, tacka hans fru! en sak ozzy dock fortfarande gör tack vare superba medmusikanter är att han släpper bra skivor fortfarande. Och bret? nä, han har inte gjort annat än låtar man småflinar lite åt för att de är så hm, ja vad säger man. cheesy. i mina ögon är han ingenting speciellt varken som musiker eller person.



men det är vad jag tycker. angående dee snyder,japp! också överskattad. en till två bra plattor. resten? .. gäsp

2010-10-25 @ 10:30:42
Postat av: Grimgoth

Vidar:

Äh, Bret har ju hållit på länge precis som Ozzy, dom har ganska lika sunt levende och Bret är det mycket mer energi i trotts motgångar som han haft precis som Ozzy ang. hälsan osv.



Sen kan man ju se olika på ikon/legender kanske, men dom har bägge gjort saker som är bra för hårdrocken.



Jämnför sedan "Scream" mot "Custom Built", det är satan så mycket mer drag i den sistnämnda.



Men det är vad jag tycker...



Dee gör också fortfarande grym musik så som solo och med Twisted Sister, sen får man inte heller glömma alla insiativ han har tagit för hårdrocken och dess levende, utan han skulle saker kanske se annorlunda ut.

2010-10-25 @ 11:11:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: vidar

Jag har läst det du skrivit och får respektera din åsikt. Vi får helt enkelt enas om att vara oense.

2010-10-25 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn