src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Goblins' Dance...

"Who dares to play with death?
Who smells the dragon's breath?
No grief for the fallen ones;
The search for the sword has begun.
"

 

Spartacus: Blood and Sand började jag se i går, nördade avsnitt efter avsnitt in till sena natten, han med ungefär hälften av dom 13 avsnitten.
Jävlar vilken serie säger jag bara!
Ett litet minus dock för att den är lite förutsägbar dock, som när...
Jaha, ni kanske vill börja följa serien på TV6 med premiär imorgon?
Kan i alla fall säga att mycket blod och naket blir det.

Så vad händer idag då?
Dagen innan helg liksom?
Ska fortsätta med sånt man inte hann med i går och då menar jag inte bara se resten av avsnitten till Blood and sand, utan jobbsökandet.
Blir nog bra det där, känner mig lite start på den fronten nu så då är det läge att köra på.

Lusten och energin är nog ändå mitt i mellan skulle jag tippa på, men det känns bra ändå.
Känner mig lite tråkig bara men det är inget ovanligt.
Fantasin och inspirationen till dessa inlägg är som bortblåst också, men jag gör så gott jag kan.

Sa någon hamburgare med pomme?
Låter som en bra ide och "frukost".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Celena

Awesome! :) Vad jag har sett utav den där serien så är den ruskigt bra!

2010-10-14 @ 13:52:10
URL: http://celineangelic.blogspot.com
Postat av: Fred

Fan va gött!

Har väntat på denna, utan dina visa ord så hade jag missat premiären... Jag bugar ödmjukast

2010-10-14 @ 15:00:27
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Mary Raven

Serienörderi är jag också bra på... Haha! Har inte sett den här dock. Får kika någon dag! :-)

2010-10-15 @ 09:52:10
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn