src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Holy Symphony Of War...

 

I går fick jag ett spännande paket, hinner jag så ska jag berätta om det senare idag och jag tror dock det hänger med på lusten då jag känner viss oinspiration.
Jag kom på att tänka på ett samtal som jag och Kevin hade för en tid sedan.
Jag: - Visst, farsan fixar vettu
Kevin: - Farsan?
Jag: - Ja, som Farsan Baloo du vet?!
Kevin:- Men du är ju inte Farsan Baloo!! Du är ju pappa!

Ja inget kul där inte men det hela bjöd så klart på en del skratt.
Så helgen och Fredag här nu då!
Kvällen i går gick åt att nörda vidare i Spartacus: Blood And Sand, och det var en bra serie måste jag säga, nu ser man ju bara fram i mot "Spartacus: Gods of the Arena" som troligen kommer ha premiär i Januari 2011.
Eller varför inte säsong två när den nu kommer?

Ja, min låghet ja, tappa tråden där lite.
Egentligen mår jag och har jag det bra men alla känslor är inte hemma eller vad man nu ska säga?
Vet inte vad det är eller liknande så klart men jag vet at tdet troligen kommer gå över.
Tills dess får jag gå omkring lite som en robot eller maskin om du så vill.

Fredagen är dock härligt att ha här, får se om man kanske ska hitta på nått spännande en dag som denna?
Ja, framtiden får utvisa det hela tror jag.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Ha en grym helg ! Rock on :)

2010-10-15 @ 10:18:12
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Fred

Höst depression drabbar även den bästa, som i det här fallet. Svårt att rationalisera bort tyvärr men försök att göra det bästa av det...

Skön skylt :)

2010-10-15 @ 11:55:57
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: emmelist

hehe jag hoppas inte den där skylten står någonstans i sverige :P

2010-10-15 @ 12:12:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Majje

Ska du inte med till Hugos ikväll då? P3 har nån humorkväll där, kanske kan bli sköj tänkte jag. :)) Hör av dej isf

2010-10-15 @ 13:45:16
Postat av: SANIBO

haha kevin är allt bra skön han ;) som sin PAPPA.

2010-10-15 @ 16:58:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn