src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal Queens: Best Of The Bands...

 

Författaren Armand Rosamilia ligger bakom boken "Metal Queens: Best Of The Bands" som innehåller 19 intervjuer som tagits från de sex första frågorna i "Metal Queens" (eBook-serien) inklusive frågor och svar av bland annat grupper så som: ARCH ENEMY, VIXEN, GIRLSCHOOL, ECHOES OF ETERNITY, HOLY MOSES, QUEEN DIAMOND, BATTLELORE, WYKKED WYTCH och SEVEN KINGDOMS.

Boken kan man köpa här.
Och detta kan så klart bli lite kul läsning, på omlaget ser vi också Ipek från bandet Wykked Wytch.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Last Exit

Verkar intressant...



Sv. De får vi se ang. tjejen, håller jag mig till planen så kanske... dvs. om jag forfarande är intresserad

2010-10-05 @ 19:11:32
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är få låtar som Dylans The times they are a changing som kan få mig att känna så mycket.

brave new world är underbar platta och misfits blir bara bättre o bättre i mina öron..bara lyssnat på dom senaste 1,5 åren typ.

2010-10-05 @ 19:29:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Fan vad coolt! Måste inköpas! ;-D



sv: Kul att du tycker det! Har inte prövat att ha den uppoch ner, vet inte hur det skulle fungera med skärmen. Vad använde ni för dämpning när ni spelade in?

2010-10-06 @ 10:16:47
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn