src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

...Of Poisoned Sorrows

"Cravings for you
Realize that patience is a virtue
Discarded ignorance is a mask without a mind
"

 

Då har alltså en ny vecka startat med allt vad det innebär, helgen har varit bra och mysig med Kevin så klart också, vi hade Söndagsmys med lite Mc Donalds och film.
Och ja sen var det nog inte så mycket mer.

Jag har det bra och energi finns samt att jag lyckas blogga av mig en hel del så jag får min lilla "fritid" och då har jag ändå saker kvar att skriva om, bra va?
Galen? jag? nej,nej!!

Känner ändå att det inte finns så mycket mer att säga en dag som denna utan låter det bara vara lite kortare med påminnelsen att ni kan kolla in senare ikväll för då har jag nog hinnit med att fixa ordning med en ny tävling här på bloggen.
Hoppas ni gillar den lika mycket som den förra.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; tack, hahha jaa eller hur ;p

2010-10-11 @ 12:16:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Trevligt med energi!



sv; ja, jag tycker det är jätteroligt! Skön känsla att spela det också. Skulle behöva en tvåa eller iaf ett nytt DLC nu! ;-)

2010-10-11 @ 13:31:12
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst var det! :)

2010-10-11 @ 13:55:31
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn