src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Skräckfilmernas Unga Stjärnor...

 

Här listar jag dom läskigaste barnskådespelarna vi minns.
En del av dem är snarlika, andra är knappt igenkännbara.
Kan du se vilka filmer de varit med i?
Kolla bilderna och testa dina filmkunskaper.


 
 
Linda Blair spelade i en riktig rysare som barn...kan du se vilken film?
The Exorcist!

  
Haley Joel Osment är sig ganska lik....
Han spelade i Artificial Intelligence.
  
Kan ni se i vilken skräckfilm Daveigh Chase spelat i?
The Ring.

  
True Blood- stjärnan Anna Paquin har skådespelat sedan tidig ålder, vet du i vilken film?
The Piano.
  
Barnskådisen Macaulay Culkin är mest känd från "Ensam hemma".
Spelade som barn även i "The Good Son".

  
Alicia Silverstone medverkade som ung i en skräckfilm, vet du vilken?
Svart oskuld.

  
Vem spelade unga Isabelle Fuhrman?
Orphan.
  
Miko Hughes blev känd som liten genom en skräckfilm, vet du vilken?
Djurkyrkogården.

Så hur många hade du koll på?
Efter The ring vart det svårt tycker jag och kände att jag fick lära mig lite på vägen och den sista lyfte jag på ögonbrynen faktiskt.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: emmelist

oj jag hade inte alls koll på många. haha.



tack :D

2010-10-16 @ 16:03:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn