src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Other Guys...

 

The Other Guys är en film för den komedi sugna och jag tycker det är lysande, samt att man får se Mark Wahlberg i en sådan roll är ju inte så ofta heller.
Det hela handlar om Två New York-poliser som blir befodrade och vill bli stadens hjältar, men det går inte riktigt som de planerat… 

  
  
Premiärdatum: 2010-10-08

Denna måste jag bara se, ska du?

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: michalw

Kanske sevärd :)



sv: Var stod det att jag gillade den?? Jag skrev att den kanske inte var så jättebra.



Helt värdelös var den inte, men samtidigt inte tillräckligt bra för att jag kommer se om den inom en snar framtid.

2010-10-11 @ 19:38:19
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn