src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Trust In The Fire...

 

Så efter en helg i Stockholm så är jag nu lite som en zombie, men gud vad härligt det har varit, lite äventyr bjöds det på och givietviss ett besök på Harry B James, sen var det också så klart sena kvällar och Wii.





Den som förvänta sig mer spännande kort än detta får tyvärr leta vidare för jag tog inte fram kameran mer än så här utan den låg där tryggt i min ficka, synd eller hur?

Men va fan, jag får komma på nått och "kompensera" det hela med?
Äh... ja...

Finns det nått mer att säga?
Öl, gin drinkar, cigarr, och snus samt en planerad Captin Morgan är ord jag vill också använda för att ge en bra bild om helgen.

Nu måste man vila upp sig som vanligt och återhämta värdena i kroppen igen, säg vad hände egentligen med den där odödliga 20-åringen som man en gång varit? hehe

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

En annan började bli trött och sliten redan som 20 åring. Jag låg på topp när jag var 18 nånting. Då pallade jag va uppe till nästa dag utan problem. Nu börjar ögonen säcka ihop runt 23-00 snåret på kvällen. Haha.

2010-10-05 @ 11:32:22
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Emmelist

man är alltid slut som människa efter en helg i sthlm. du söp inte bort visa kortet som jag gjorde då? :P

2010-10-05 @ 11:57:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

totalälskar det här inlägget, sådan kontrast till många andras helgsummeringar med modeshopping myskvällar med värmeljus och annat gulligt =)

2010-10-05 @ 15:06:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn