src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

When All Is Said...

 

Titel och bild stämmer kanske inte så klart för jag har massor att säga.
Det har varit bra dagar här med Kevin och vi har som vanligt myst och annat.

Igår fortsatte vi skrivsträningen lite lätt här hemma med, och jag kan avslöja att han är jätte duktig.
Se själva:
 Dom övre har jag skrivit.

Sen kom jag på att nog för en annan har rätt coola T-shirts men ibland blir jag faktiskt avundsjuk på Kevins.
  Visst är dom coola??
Jag skulle nog vilja ha sånna här "bara för att".

Igår så var jag på ett möte på AF och det var lite skoj eller egentligen inte men man gjorde så klart det bästa av situationen. Efter det åkte jag hem till Kevin som hade barnvakt hemma, ringde pizzerian och sen käka vi, kvällen som sagt var det massa mys och jag bara älskar när han kryper upp hos mig och ger mig en kram med orden "Pappa, jag tycker om dig"
Tror även att han slängde ur dig att jag var bäst men jag kan ha drömt det.

Det är visst Torsdag idag med och den enda anledningen till att jag skriver det är att jag själv ska veta vilken dag det är då jag kanske är lite lost på den fronten.

Idag ska jag hämta en "gammal vän" hem till mig och det ska sannerligen bli ett skönt återseende kan jag avslöja. Mer om det i morgon tror jag och ni kommer säkert under tiden undra om detta och när jag väl avslöjar det så kommer ni säkert tänka "Men gud va "dåligt".

Dags att ta tag i dagen!
Tack för idag, slut för idag mina kära läsare!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Captain Awesome

Keep up the good work, bro!

2010-10-28 @ 10:43:45
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se/
Postat av: Emmelist

ja alltså jag ska typ kunna redigera filmer, bilder samt surfa då... inge spelande eller så.



jag vet inte riktigt vad jag ska ha för lillen ännu. ska kolla upp de ;)

2010-10-28 @ 12:18:42
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn