src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Axl Rose På Krigstigen (Igen)...

 

Den skandal-omsusade sångaren Axl Rose är i hetluften ännu en gång.
Efter dom engelska festivalerna Leeds och Reading kom bandet på scenen ungefär en timme försent när bandet sedan ville bjuda på extranummer i slutat av sin konsert, stängde arrangörerna plötsligt av ljudet och bandet vart så klart rasande, vägrade gå av scenen och fortsatte spela extranummer utan ljudanläggningen.

Arrangörerna förstår inte rockstjärnas ilska och menar att brittiska regelverket inte tillåter dem att väsnas för sent på nätterna.

Detta har också klart och tydligt långt innan spelningarna meddelats till bandet, samma sak hände ju nu senast i Sverige på Sweden Rock Festival där bandet också kom på scenen ungefär en timma för sent, dock fick dom där genomföra konserten.
Publiken buade öppet och busvisslingarna haglade och flaskor flög genom luften. 

Säga vad man vill om han samt Guns N Roses men det är förjävligt hur han förstör för fansen tycker jag, samt det är respektlös hur divig han är och har varit genom alla år.
Dessutom har han väl så mycket pengar så han har råd att köpa en klocka?

Undrar när han kommer komma ner från sin höga häst och inse vad han egentligen ställt till med?!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; ah får kolla runt helt enkelt :)

Ja alltså när jag hittade den där sidan blev jag helt galen ! Massa bra band som få vet om. mycket bra ! :D

2010-09-02 @ 15:09:56
URL: http://hardlucklady.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag håller med det du skriver! Han beter sig riktigt svinigt och man märker hur fans har tröttnat. Dåligt!

2010-09-02 @ 15:25:31
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Lizzy

sv: Väldigt dåligt att bara 2 personer kunde svaret tycker jag.. :)



Har du läst Slash självbiografi? Tycker så jäkla synd om han och de andra i bandet när Axl förstör för dem och fansen om och om igen.. Tänk hur stora de hade kunnat vara idag om han hade tagit lite mer hänsyn till andra?

2010-09-02 @ 16:52:24
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: Lizzy

sv: jag tycker den var lätt, men det beror ju helt på vad man lyssnar på för musik. Läs, den är bra :)

2010-09-02 @ 17:01:31
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Han e verkligen speciell den där Axl. Kommer alltid o va förmodligen. Det e ju lite av hans grej nu.

2010-09-02 @ 19:56:05
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite skumt att fansen inge skiter i primadonnan. Folk betalar ju mycket pengar för att se Axel och GnR. Så länge folk köper biljetter, tröjor, skivor osv så kan han hålla på som han gör, och han kommer troligtvis aldrig sluta med fasonerna.



En kul GnR grej för min egen del... hittade min gamla biljett från Globen giget ´91 när jag städade innan flytten. \m/

2010-09-03 @ 11:03:07
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn