src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Belsepub Dagen...


Belsepub Dagen
kanske ni minns?
För er som inte gör det kolla länken/inlägget.

Snabb info:
"Under tiden jag och mitt X var tillsammans så skaffade vi en katt som jag döpte till Belsepub (Efter metalkrogen i Göteborg).
Han var lite av min katt kan man säga, när vi gjorde slut fick han följa med henne och har sedan dess bott där och mår/mått skit bra.
Jag är trotts allt ingen katt/djur människa så sett.
"

Med detta ville jag bara få sagt att ni kan ta denna dag till att stanna upp lite i er vardag och kanske ringa den där vännen som du inte hört av på länge?
Kanske även ringa mamma eller pappa.
Hör av er till era nära och kära.

Det är viktigare än man tror många gånger, för vem vet vad som händer?
Ta vara på dom medan dom finns.

För det går fort, mycket fort...

Belsepub Dagen är bokförd i min kalender i alla fall, och det är nu några dagar och 1år sedan han gick bort.

R.I.P Belsepub - 2003-04-17 - 2009-09-21 R.I.P

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kan inte tänka mig ett liv utan mina katter. Maja skaffade jag från ett katthem när jag flyttade hemifrån, hon är nu 9 eller 10 år, vet inte exakt eftersom jag inte vet hur gammal hon var när jag fick henne. I min värld kommer hon att finnas hos mig alltid - fast någonstans där inne vet jag ju att det inte kommer att bli så. Men än så länge är hon en frisk och glad katt=)

2010-09-25 @ 11:32:49
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Annely

SV: Mina riktigt dåliga erfarenheter av Dimmu Borgir är nog anledningen till att jag inte kan uppskatta deras musik. Jag har försökt, men kommer nog aldrig uppskatta detta, haha. :)

2010-09-25 @ 14:03:44
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: anake

Klokt sagt, vem vet vad som händer härnäst.....

2010-09-25 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn