src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Can You Get Enough Of Me?...

..."And I can't get enough of you baby"

 

Sist jag med på Slipsens blogg var jag med i hans panel, det var roligt, men nu är det ännu roligare att fått ställa upp i en kortare intervju på hans blogg.

Läste svaren på frågorna och kom fram till att jag lever ett tillsynes ganska tråkigt liv?
Men som arbetslös och framför allt fattig så är det fan inte lätt alla gånger, dock vet ni ju min kära läsare att ibland blixtrar det minsan till och händer grejor i mitt liv med...

Stort tack igen till Slipsen så klart!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Kul läsning! Intervjuen framförallt. :-)

2010-09-13 @ 11:00:50
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn