src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Friendship...

 

Kom och tänka på dig för en tid sedan och alla minnen vi har i hop, minns du vårt första möte?
Jag vet att du gör det för jag minns att du brukade berätta om det för andra, det fick mig alltid att le.

Eller varför inte alla middagar hemma hos dig och liknande som vi hade, herregud, kändes nästan som vi bodde i hop där ett tag inte sant?
Fast vi bägge hade förhållanden så var alla där hos dig under dessa middagar och vi var som en stor familj.

Festerna sen då?
Gud vilken galenskap! Man visste aldrig hur kvällarna skulle sluta då!
Minns också hur du fick alla oss "coola hårdrockare" i vårt gäng sitta och sjunga med till Kelly Family och jag minns än hur du satt där på golvet och sjöng med, denna inlevelse och röst som var helt underbart.


Kelly Family - I Cant Help Myself


Kelly Family - Fell In Love With An Alien

Det jag vill komma fram till är att du betyder och har betytt mycket för mig ska du veta och jag saknar dig, önskar jag kunde åka och hälsa på dig snart min underbara vän.

Du är en av dom få som verkligen är en av mina sanna vänner!
Tack för att du finns!

Du vet vem du är...

"If I share this with you never speak a word.
They would never understand if they ever heard
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Stolly

Älskar dig vännen, saknar en massamycket :) Du är en av få som jag vet att jag alltid kommer ha vid min sida och i mitt hjärta. Puss och Kram

2010-09-03 @ 15:36:48
Postat av: Mary Raven

Vilket fint inlägg! Blir helt rörd.

2010-09-05 @ 12:17:14
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn