src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Can Hear The Dark...

 

Med tanke på allt valsnack och annat den senaste tiden så vill jag bara säga att här kommer ni hitta eran tillflyktort i etern, detta är och förblir en "Hårdrocksblogg" inte en "Politisk".

Så nu kör vi vidare med en Måndag och ny vecka, ännu en gång kommer jag ha min underbara sol här som troligen kommer ge mig den där energin som ni säkert känner till vid detta laget?
Ska bli härligt och underbart.

Gårdagens Söndag var verkligen Söndag och seg måste jag säga, inget speciellt fanns det att se på tv heller.
Tråkade genom den i sin helhet skulle jag vilja säga.

Funderade lite på mitt liv igen, eller vissa delar av det.
Vet inte hur mycket man bör skriva men det var i mina ögon ingen vacker syn, vissa delar är guld och gröna skogar för att på andra sidan vara nerbränt och svart i aska.
Men what the hell, det är ett liv i alla fall, ett som många inte lever.
Det var nog allt i den frågan som jag vill släppa.

"My mind works in mysterious ways!"

Tog jag tag i mina datorproblem som jag yrade igår då?
"Nej, jag har ju ett fungerande system, vi tar det sen"
Kanske det är rädslan för disken som är "sönder" som ska "lagas" som gör det hela?
På den ligger information och annat av stor vikt!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: s

Hej,skönt med en politik fri frizon. Bryt upp, bryt upp den nya dagen gryr oändligt är vårt stora äventyr...ut och lev börja studera eller nåt :-).

2010-09-20 @ 10:19:06
Postat av: Fredrik

Ta tag i datorproblem... det är något som verkligen sitter långt inne. Det slutar alltid med att man blir förbannad och ger upp till slut. Jag har filer i två gamla datorer som jag borde ta hand om, borde även fixa datorerna... Ha en bra vecka! \m/

2010-09-20 @ 10:19:12
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag är så trött på all diskussion om politik just nu! Eller ja, jag har varit det i flera veckor nu. Men lär nog få höra det ett tag till då de måste diskutera om det blev rätt i valet och bla bla bla... Skönt med lite tillflykt bland bloggarna =)

2010-09-20 @ 10:22:15
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Tant Kim | Design

Tack så mycket :)

2010-09-20 @ 10:37:40
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: anake

Denna oas behövs för mina öron håller på att ramla av pga allt politiksnack :(

2010-09-20 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn