src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I ♥ Dark Funeral...

 

Nu när Dark Funeral förlorat Sångare, Bassist och Trummis och ensamma och starka kvar står nu Lord Arhiman vid roderet med Chaq Mol av denna black metal skuta!
Så känns det otroligt skönt att ha just detta exemplar av skiva som jag har här hemma i ett av mina cd-ställ.

Anledningen är enkel:
 Skivan kunde beställas signerad från deras hemsida, och det gick ut ca 150 om jag inte minns fel, klart som fasen man passar på!

 Sen att man fick vara på plats här i stan och se dom var ju också hur stort som helst och Matte Modin satt bakom trummorna och han är lite av en idol.
Efter spelningen hamnade jag på dåvarande rockstället i stan Bergsbron och råkade av någon outgrundlig anledning hamna vid samma bord som några från bandet samt några från Marduk, så där satt jag och var lite väl full och bara mös.
 

Att man sedan är klart nöjd att även ha dessa i samlingen kanske ni fattar och nu ser jag fram och hoppas mot en ny härlig era med detta underbara band.

"Iam the truth.
I am everything.
Wherever life is born. I am the flame.
Wherever death will strike.
I am the knife. Wherever evil dwells.
I am the one behind
"

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn