src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stigmata...

"I can't get away
If this is a gift from god
I give my soul to - hell
"
 
 

Jag fick inget sällskap som inplanerat yttligare en gång kom saker i mellan, denna gång i form av förkylning och annat skit, och tror ni att min andra polare kom i håg att vi hade bokat helgen?
Nej, det vore ju onödigt, hur som helst gör det mig inget för jag ska sysselsätta mig själv, det är jag jävligt bra på förstår du.
Vore onekligen kul att åka till Linköping i helgen för The Crash för att träffa folket där, det var ju inte i går precis, dock är inte pengafronten så stor tyvärr så vi får se.

Jag känner ändå att energin är rätt hög i kroppen och allt flyter på som det bör känns det som sen att man möts av nyheten att U.D.O.´s nya album kommer heta Rev Reptor och kommer nästa år gör inte saker sämre.
Funderar på att fylla på den yttligare genom att ringa och kolla hur Kevin har det med, så klart saknar jag honom.

"Smiling with strangers counting days"

"Welcome to your book of life"

"Nothing changes living here"

Dom tre meningarna sammanfattar rätt bra tycker jag...
...Så är det och känns det ibland.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: yepp, sitter och lyssnar på den på Spotify nu. Awesome :D

2010-09-02 @ 10:40:24
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Clementina

Najj, va trist med sällskapet där. Blajjigt.

2010-09-02 @ 10:43:10
Postat av: Cicci

Nice att U.D.O. släpper nytt album!

2010-09-02 @ 11:13:39
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: lady do or die

sv: haha, nej antar att just den biten kanske inte är din grej! Och ja, du verkar ganska framåt med nya idéer, jag backar väl gärna om jag inte vet att folk hakar på..



Men ja jävlar vad tråkigt det är att gå hemma. Jag behöver ett projekt! haha

2010-09-02 @ 11:20:52
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Art By Tina

Linköping - känner du folk där? Koll på bandet Wichery? Åtminstone en av bandmedlemmarna bor där, tog några öl ihop på förra årets sonisphere.

2010-09-02 @ 20:08:20
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn