src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svarta Gänget...


Ännu en gång har mitt välkända "Fredagstema" fått flytta på sig för "viktigare" saker.
Detta är en mycket bra låt tycker jag.

"Sen kan du glömma allt du trodde på! 
Sen kan du stå bredvid och titta på!
Sen kan du skåda deras öppna hån! 
Sen kan du stå där som ett jävla fån!
"

Rösta på vad fan du vill i morgon, det blir troligen ändå ingen skillnad i detta odemoratiska land som vi lever i.

Nä, vi ses nu i dimman min kära läsare, för där ute kan vi vara säkra och glömma all verklighet för en stund och kväll.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: lady do or die

Någon som i alla fall som jag, förespråkar att rösta i allmänhet och inte tjötar om VEM man ska rösta på. Gott snack!



Härlig låt också ;D

2010-09-18 @ 23:45:23
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn