src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Demiurge Molecule...

 

Gårdagen ägnades åt lite aktiviteter på Kevins skola som hade ett litet jippo och det var trevligt måste jag säga.
Avslutades så klart med massa mys i soffan på kvällen.
Dagen idag fick jag ta en "fajt" med Kevin då han fick en tjockare jacka igår som jag ville han skulle ta på sig idag efter som det börjar bli kallt, detta höll inte Kevin med om så ja, 5/6-års trotts och två viljor som möts är inget att leka med ska ni veta mina kära läsare.
Lät honom bestämma till slut och han valde den tunnare så klart och väl ute märkte han det var kallt och ville då byta jacka.
Ja, det gick ju bra till slut måste jag väl säga, även om det var lite jobbigt att ta en sådan diskution på morgonen, man är ju inte riktigt människa och hänger med och i alla fall jag vill helst ha en lugn start på dagen.

Men nu vet ni vad som väntar er, ja ni som inte redan har/haft barn dvs. hehe

Allt känns skönt inom min själ och kropp och livet flyter på måste jag säga, kreativiteten är flödande, och allt känns bra på det planet med och jag ligger bra till med bloggandet också, framförhållningen hjälper en hel del så jag får mina pauser för att kunna ägna dom åt annat.
I kväll blir det att fylla på dock.

Onsdag är det också och jag tycker veckan gått fort? Hoppas den håller det tempot.
Vill nog ha lite helg också, bara ägna den extra mycket åt Kevin är planen och där med hitta på en del bus.
Vi får se hur det blir, veckodagarna flyter ju på med sina rutiner och skola.

Äh, Heavy metal and rock on!!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja det känns grymt kul :D taack!

2010-09-22 @ 10:20:37
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Ida

Ja, det hoppas jag med. Jag skulle nog ändå inte köpa någon biljett på svarta marknaden till Maiden, eftersom jag inte är världens största fan av dem. Men får jag tag på en biljett - vill jag definitivt gå!

2010-09-22 @ 10:53:18
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn