src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Eagle Has Landed...

"It's like I told you, I came from outer space
That's how I know your name
I'm sick and tired of the human race
I want to take you away
"
 

Natten mot Tisdag satt jag uppe till klockan 04:00 då jag fastnade i mitt skapande, det hela resulterade i att jag faktiskt vart klar med mitt "Specialinlägg", kollat igenom det också och nu väntar jag bara på rätt tillfälle att släppa lös det så klart, får se när det blir.

Igår tog jag en datorfri dag, och det var skönt, lever man som jag blir det lät för mycket av den varan men nu rörde jag den/dom inte alls.
I stället nördade jag loss och såg "En Mördare I Familjen" och det var jäkla intressant måste jag säga, sen har jag sett en del andra dokumentärer men dom jag inte avslöja vilka dom är för dom har varit för mitt "Specialinlägg".

Bakom allt detta är allt så klart bra med mig så klart, vardagen är som den bör och jag har funderat och analyserat mycket, mest om det liv man har och haft.
Skönt att stirra ut i intet och bara vara i sina egna tankar för ett tag.

Idag hoppas jag verkligen att jag får sällskap här hemma av en vän som planerats in sedan länge men saker kommit i mellan varje gång, denna gång hoppas vi som sagt på bättre lycka.
Men kanske lika bra att ställa in sig på att det inte blir av så man blir positivt överaskad eller mindre besviken.

Sen ska jag ringa en annan polare och se om han är på för helgen som vi sagt, samma gäller väl där...
Detta är inte det enda samtalet som ska göras utan jag ska gör ett par till, kolla jobb.
Annars fortsätter sökandet på et tsådant, men det är tung rott, men det är bara att köra vidare och aldrig ge upp.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Fan vad tråkigt, nästa gång kanske? :-)

2010-09-01 @ 14:20:52
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn