src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

(This Ain't) The Summer Of Love...

 

Idag är det Söndag och jag har där med rättat tävlingen och tagit ut dom som gick vidare, nu ska alltså inom kort dras en vinnare, resultatet kommer ut på bloggen senare under dagen/kvällen.
Spännande va??

Gårdagen var lugn och jag såg en del film och bara var, för att mot kvällen ta ett par kalla i all enkelhet.
En tanke har kommit i mitt huvud, och den innebär att jag kanske borde kanske ta tag i min dator, den fungerar ju men ni som följt mig kanske minns hårddisk krashar och annat?
Detta har jag inte kollat på sedan dess utan kanske då som sagt ta tag i det nu.
Lätt att skjuta på dock nr man har ett "fungerande system".

Annars då?
Ja du, Söndagen bjuder på fint väder så kanske man ska ut en sväng och göra vad?
Ja det var ju just det, är nog inte den typen som bara går ut utan specifika mål.
Röstat har jag ju redan klarat av med så nu var det gjort.

Nä, man får helt enkelt se hur allt blir.
Så nu ska jag fortsätta bakom kuliserna i sedvanlig ordning.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: tack! jag är asnöjd :D

2010-09-19 @ 13:42:07
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: lady do or die

sv: Hade ett förhållande som varade i ett år, med en kille som snusade löst, då snus har jag inga problem med! haha Dessutom har jag själv snusat mycket,även om jag håller mig till portioner.

2010-09-19 @ 15:11:28
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Sandra

Iiiih va kul :D Mina förväntningar på att jag skulle vinna är snorigt låga, men ändå. Jag hoppas iaf. Lite! :D

2010-09-19 @ 15:31:27
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn