src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

We're A Happy Family...

 

Söndagen äro här och jag känner mig halvseg och pigg, en spännande kombination måste jag säga och vi får se vilken sida som tar överhanden.
Hungrig som vanligt då man inte lär sig att äta nått innan man sätter sig här framför datorn för att utföra sina rutiner, dock kommer jag snart piggna till efter dusch och annat fixande av mig för att sedan hämta Kevin lite tidigare än vanligt men vad gör det?
Nu kommer jag ju ha härligt sällskap som säkert kommer hjälpa till med att piggna till.

Kanske borde ta tag i allt som ska göras innan klockan springer iväg ännu mer?
Ville bara snabbt berätta om detta och där med avlägga rapporten att allt är som sig bör och att jag mår bra.
Lördagen var lugn med film och tv i största delen, orkade inte ta tag i att försöka mig på att dra mig ut utan tog tag i saker här hemma och sen vart det en tidig kväll också för en gångs skulle, var trött och låg energi helt enkelt.

Nä.. nu.. ska... jag...

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn