src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Wurzelbert...

"Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters
"

 

Idag är jag redo, idag är jag beredd att ta steget.
Jag är inte längre rädd för det som väntar, äntligen är det snart dags för vårat efterlänktade möte, du och jag.
Tillsammans ska vi sitta där i mörkret och bara njuta, du och jag.

Ölen och glädjen kommer flöda och våra humör kommer vara på topp, isär är vi farliga men i hop blir vi dödliga.
Ska bli otroligt skönt måste jag säga att få släppa allt för några dagar och bara vara... fri.
Sväva omkring på molnen och leka tafatt, bara du och jag!

Snart sitter och går jag vid din sida igen, skrattandes och mer levande än jag varit på länge nu!
Satan vad skönt med helg i morgon då man äntligen får lämna allt bakom sig...

På återseende mina kära läsare!

Hellraising and beerdrinking for the win!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: emmelist

haha ja eller hur! kom och ta en åktur vettja :D

2010-09-30 @ 12:56:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Ha det grymt! ;-)

2010-09-30 @ 13:36:36
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det lät väldigt härligt! Vem är det du pratar om? :) Man blir lite nyfiken!

2010-09-30 @ 21:59:14
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn