src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You Don't See Me...

"This is the place where I sit
This is the part where I love you too much
This is as hard as it gets
"

 

Så där ja, med dagens bild på den überkrossande monstertrucken borde jag lockat till mig eran uppmärksamhet?
Ni förstår att igår var en mycket bra dag med mycket kreativt för mig i den skrivande världen, men jag slog även i min tå när jag sprang i mitt glädjerus här hemma, det gör skit ont kan jag tala om och jag kolla nyss på den och den har faktiskt blivit lite blå på toppen, så det är där med helt klart mycket, mycket synd om mig idag.

Dagen som ligger framför mina fötter och blåa tå tror jag blir bra för jag har en del energi och kraft i kroppen och i och med att jag är lite tömd på skapande så ligger ändå saker under ytan och bubblar, jag känner av dom lite svagt och jag ler ett sakta leende.
Blir nog lite lugnt förutom ett föräldramöte som jag ska på idag på Kevins skola vilket ska bli spännande.

Sitter här nu i soffan med laptopen framför mig och kollar lite på våra värsta år och jag har varit vaken sedan länge, undrar varför jag vaknade så tidigt egentligen?
Hur som helst har jag lyckas underhålla mig sedan dess.

Dags att avsluta här och låta dagen ta hand om mig.

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Ingen bild i det här inlägget som tilltalar mig kanske... Men som svar på frågan, tror inte att finns en efterfrågan på det. Synd dock! ;-)

2010-09-15 @ 13:32:19
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv. Min lilla länksamling skall bli större och en fast del i menyn högst upp sen. Problemet nu är att all grafik med toppen på min sida ligger i min andra dator för tillfället och så var jag väl kreativ när jag gjorde menyn, så det kan ta ett tag tills jag orkar göra om den... Nice ass ovan by the way! :)

2010-09-15 @ 15:45:45
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Sazzy from rokkdollyz

Hoppas du fick dig en bra dag! :))

2010-09-15 @ 19:49:28
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Haha, ok, du fick verkligen min uppmärksamhet tack var bilden ;)

2010-09-16 @ 12:38:57
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn