src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise (VIIII)...

Idag när det är en sådan där kanske lite seg och slö Lördag så passar det perfekt om du frågar mig att bränna av ännu en del i min serie med 20 hårda och snygga omslag som kallas "Coverama".
(Är du pigg och glad så passar den också bra)

Som ni ser så närmar vi oss också den historiska Coverama Suprise (X) och då brukar jag försöka hitta på något extra kul, så vi får se vad jag lyckas med då.
Men först denna så klart.

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

"Its gotta be rock and roll music, If you want to dance with me"



 Amon Amarth - Surtur Rising
Vikingar och fornnordiska gudar, man kan bara älska det.

 Artillery - My Blood
Döden på en kyrkogård med en bebis, gillas!

 Before The Dawn - Deathstar Rising
Ett lite enklare omslag men ändå snyggt, titeln får mig att tänka på Star Wars.

 Bloodbound - Unholy Cross
En djävulsdemon? Me like.

 Deicide - To Hell With God
Får mig att tänka på Army Of Darkness.

 Demonaz - March Of The Norse
Snyggt och härligt omslag.

 Demonical - Death Infernal
Känns som en ganska klassiskt omslag i sådana här sammanhang.

 Electric Boys - And Them Boys Done Swang
Känns lite som 60 eller 70-tal.

 Evergrey - Glorious Collision
Free falling och snyggt ritat.

 Fireforce - March On
Vikingaskepp och skelett, tack ska ni ha!

 God Dethroned - The Grand Grimoire
Är det en fjäril och skärseld?

 Krypteria - All Beauty Must Die
Känns som ett tatueringsmotiv.

 Magnum - The Visitation
Tiden den tickar på.

 Midnattsol - The Metamorphosis Melody
Lite Stargate känsla över det hela?!

 Nalvage - Worship Dehumanization
En snygg demon och bra titel.

 Pegazus - In Metal We Trust
Härlig båge och ännu en gång en bra titel.

 Routasielu - Pimeys
Vad är detta? ingen anning, men jag gillar det.

 Sacred Steel - Carnage Victory
Får mina tankar till "National Monument” i Malaj.

 Setherial - Ekpyrosis
Mumier, det räcker gott så.

 Shakra - Back On Track
Titel och bild i bra kombo.

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Seance

Demonaz!

2011-04-02 @ 15:00:52
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Clementina

Before The Dawn - Deathstar Rising

var snyggast enligt mig.

2011-04-03 @ 12:35:57
Postat av: sanna

älskar fan Surtur Rising omslaget, satan så grymt!

2011-04-04 @ 12:46:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn