src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Decoliie Slår Upp Portarna...

 

Decoliie är företaget som satsar allra mest på unika smycken där du som kund får det perfekta smycket för just dig.
Handgjorda budskapssmycken som du designar precis som du vill i webshopen, och de gör dem sedan åt dig! Dessa smycken är precis lika fina att ha till vardags som på fest. Bär ditt barns namn runt halsen eller varför inte bära en bit ur din favoritlåt runt handleden

Här kommer du även kunna hitta andra smycken, de försöker följa trenderna och lägga upp nya smycken regelbundet så det alltid ska finnas något nytt att kika på.

"Jag som driver Decoliie heter Liie Larsson, är 25 år och bor tillsammans med min sambo och våran söta dvärgvädur i en liten by i fina Norrland. Det är då jag som tillverkar smyckena men min sambo är snäll och hjälper till med att agera måttmodell och smakrådgivare när jag designat något nytt, och han postar paket och köper frimärken med mera när jag inte hinner med mig."

Så vad väntar ni på?
In och handla, hälsa gärna från mig med.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 11:24:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Liie

ååh AWESOME tusen tack! Du får snart ett mail så du vet!

2011-04-22 @ 22:34:39
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn