src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Go Hard Or Go Home...

 

Jag har inte skrivit om min vardag på ett tag nu och anledningen är att jag verkligen inte kännt för det, och gör det i ärlighetens namn inte nu heller.
Händer liksom inte så mycket spännande i mitt liv att berätta om, Kevin och jag har dock som vanligt haft en super vecka.

Kaos i hjärnan har jag också, måste sätta mig och skriva lite på andra ställen för att bli av med det hela skulle jag tro, känner mig redo för det nu.
Sen är det lite privat kaos och en del saker kretsar omkring mig så jag stannar upp lite och reder ut en sak i taget samtidigt som jag fortsätter mot mitt mål.

Svammel?
Absolut, men jag vet vad jag menar och det räcker för mig.

Sen har jag fått lite nya mail från band som vill att jag ska blogga om dom, fan va härligt.
Förstår inte hur dom hittar mig och väljer just mig, det hade jag aldrig trott för 2 år sedan när jag drog i gång denna blogg, men ser det som en väldigt positiv sak och hoppas på mer liknande saker.

Ja, va fan...
Som sagt känner jag mig lite tråkig och kaos artad så ni får väl helt enkelt nöja er med dessa korta rader från mig, bättre än inget eller?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju vara lite kaosartat ibland:/,hoppas allt löser sig till det bästa.Kram

2011-04-11 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn