src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hopp...

 

Hopp använder en blandteknik av live action och animation.  
Filmen berättar den komiska historien om Fred (James Marsden), en arbetslös slöfock som av misstag kör på Påskharen med sin bil och blir tvungen att ta hand om honom medan han återhämtar sig.
Medan Fred kämpar med att ha världens värsta gäst boende hos sig, lär de sig båda vad som krävs för att bli vuxen. - SF

En film jag skulle kunna tänka mig att se på bio med Kevin.

  
  

Premiärdatum: 2011-04-01

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: frida

den låter ta mig tusan bra den där filmen.



sv; och nu är jag smålänning. alldeles riktigt. :)

2011-04-06 @ 14:10:05
URL: http://svajigt.blogspot.com
Postat av: Linda

Sv: ha ja men jag tror det är så^^

Absolut nu får man hoppas nöjes tar in nå mer kanon band :D



Oj hur jag hittade vet jag faktiskt inte har nämligen följt din blogg en stund, men jag är sämst på att kommentera ;P

2011-04-06 @ 14:40:14
URL: http://deucalionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn