src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Read 'em And Weep...

 

Igår startade jag min tävling här på bloggen och vilken succé sen, det har formligen vält in svar och gissningar från alla håll och kanter, tror det är den tävling som fått mest deltagare på länge.
Men så klart finns det fortfarande chans att delta och tävla om det fina priset från Rockmerch.

Jag har hållt mig borta lite från dessa inlägg nu igen känner jag och det är bara så att det som sagt inte hänt så mycket spännande, men jag har också varit rätt produktiv på andra håll och skrivit klart lite saker för Getmetal vilket känns skönt.

Sen kan jag inte låta bli att längta och se fram i mot helgens äventyr, och givetvis kommer ni får se och läsa mer om det så fort det skett, det blir grymt, vill du inte missa det samt allt annat spännande som kan tänkas ske här på bloggen i framtiden så rekomenderar jag som vanligt Bloglovin.

Det formligen bubblar i mig igen och jag älskar den känslar och njuter av den i fulla drag, humöret och kreativiteten är hög och visst är det underbart.
Hellre det än den där tomma, kalla och äkliga känsla!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Hellyeah! Det låter gött det där... Se nu till att fylla lungorna med den där sköna känslan!

2011-04-14 @ 12:21:18
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: ztizze

Kör hårt !! Uppåt Framåt bara :)

2011-04-14 @ 13:06:43
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn