src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rebels...

"We never, never, never ran away
Forever, ever, ever we will stay
"
 

Jag vet att jag varit dålig på dessa inlägg men jag har inte känt för dom så då har jag gjort annat i stället.
Men nu kan jag inte hålla mig längre.
Dagarna med Kevin har varit underbara även om vi kanske inte hittat på så mycket, det har också varit toppen väder vilket inte direkt sänker humöret.

Har ni också tänk på att livet kan ta lustiga svängar?
Mitt är ganska positivt just nu, en känsla som hållt mig vaken ett bra tag också, inget man är så van vid.
Men tror jag har ändrat mitt tänk och varande, nästan varje kväll har jag slutit ögonen och andas lugnt med ett leende på läpparna och tänkt positiva tankar, låter kanske löjligt men det har hjälpt.
Sak efter sak har kommit och ramlat i mitt knä, nu får man se vad som dessa kan ge också...

Sluta aldrig tro och ge inte upp, "One vision, One goal".
Det är nog det jag ville få sagt.
Igår natt var väldigt bra, och ja ibland önskar man att man kunde göra om saker.
Hur som helst så somna jag gott och nu sitter jag här med energin på hög nivå, inväntar att solen och annat ska titta fram sen ska Kevin och jag ta världen med storm.

Påsken står snart inför dörren och jag har fått frågan om "Vilka bra påsklåtar som kan spelas då?" samt "Hur vi ska fira den?"
På första frågan måste jag säga, spela det ni alltid gör, skippa låtar med psalmer och annat junk, brassa på favvoskivan och saken är biff.
På den andra frågan så häng med i bloggen för här kommer det troligen berättas om det hela.

"Smiling Like A Killer" som skulle kommit den 17 April, får vila och kanske kommer till påskdagen.
Undrar när jag ska ha tid och ro för att sätta mig att skriva ett "Specialinlägg" med, ämnet är valt och tankarna finns redan.

Låter det bra mina kära läsare?
Får hoppas det iallafall.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Du ock Kevin verkar vara ett bra team! =)

2011-04-21 @ 11:27:32
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

ja man får väl hoppas han hade en bra anledning. surt är det iaf!

2011-04-21 @ 12:35:44
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn