src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Spaceballs: The Animated Series...

 

Mel Brooks film Spaceballs (Det Våras För Rymden) känner kanske de flesta av er igen?
Men det ni kanske inte hade koll på är att han även gjort en animerad serie av det hela!
Det är samma gamla goda humor som i filmen och man känner igen den klassiska Mel Brooks shargongen, så är du ute efter lättsmälta skratt och en förbaskat bra animerad serie är denna absolut något du borde se.

  

 
 

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Hell

Haha Awesome! :D

2011-04-16 @ 21:00:03
URL: http://djavulensdotter.blogg.se/
Postat av: Lina

Det hade jag inte koll på, finns den att köpa nånstans eller få man glo på nätet?

Mitt mobila bredband är dumt i dag så jag kan inte kolla in klippet =(

2011-04-17 @ 23:53:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn