src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tävling På Liie.se...

 

Jag är med och tävlar på Liie om presentkort hos http://www.solentro.se/. Tre stycken vinner ett presentkort på 300:- att göra en egen bok för, och ALLA som är med och tävlar får ett presentkort på 150:-!

Även om det inte ingår så tänker jag berätta varför jag borde vinna:
Det är så att jag faktiskt har en bokidé som jag tror på, en banbrytande med en historia och öde som kanske inte alla gånger var så lätt, men som en van kämpe och underdog så lyckas man vända och vara stark.
A history in the making helt enkelt, aldrig tidigare fakta och äventyr kommer avslöjas.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

jättekul att du är med! lycka till!

2011-04-13 @ 15:04:41
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn