src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Baptized In Blood...

 

Helgen var rätt lugn för min del även om jag var en del på Augustifesten i stan, gick på marknaden och sedan vart det Skandiateatern där man träffa lite gott folk som vanligt, sen hängde jag med på lite krogar och liknande och var hemma runt 3 - 4.
Detta var Lördagen alltså.
Annars var det som sagt lugnt i hemmetsvrå.

Måndagen har varit sjukt seg och det var inte så bra, har inte så mycket energi alls i kroppen känner jag, men det kanske inte är så konstigt då man har haft det fullt upp med annat samt fundera och tänka på saker och ting.

Men det får gå och hoppas på en lösning snart.
Är ju snart slut på det jobbet jag har nu så man har ju något att blicka fram i mot, då jag sen ska börja ett nytt förhoppningsviss spännande jobb.
Blir nog bra.

Finns inte så mycket att tillägga nu faktiskt förutom att det är låg energi och inte många knopp som gäller för mig just nu.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn