src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

En Musikalisk Uppfostran - Av Metalyze...

 

Bloggen Metalyze har ganska nyligen skrivit en krönika "Highway To Hell - En Musikalisk Uppfostran".
Som förälder själv har jag inte tänkt så mycket i dessa banor ännu, utan tar det mer som det kommer.
Det är då verkligen tur att man har bloggare som just "Metalyze" som verkligen vägleder in i sista detalj och gengre.

Ett citat från inlägget:
"Att bli förälder ändrar livet.
Det ställer andra krav på dig som människa, och för egen del tycker jag nästan att det är först efter att jag fick barn som livet började på riktigt.
Nu är livet fullt av både bus och dagliga konflikter, och ansvaret för att ge mina två grabbar en god uppfostran och rätt värderingar och verktyg för att klara livet vilar på oss vuxna.
Jag vill ju låta dem välja sin egen väg, följs sina egna hjärtan och ändå ha så bra grundtrygghet att de inte bara följer med strömmen.
"

Visst har han mycket rätt i dessa ord... Men som sagt finns det ännu mer kloka ord i inlägget som jag absolut ni borde läsa!!

KLICKA HÄR (eller övriga länkar i detta inlägg).

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Så sant, så sant.

2011-08-10 @ 19:51:41
Postat av: Chief Rebel Angel

Tack som fan.

För snälla ord, och länkar.



Keep rockin'!

2011-08-10 @ 20:24:13
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Intressant det där om hur man helt ändrar uppfattning om saker och ting när man blir förälder. Det ser jag fram emot - fast inte än=)

2011-08-11 @ 12:11:09
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn