src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth @ Skogsröjet - Dag 1...

 

Så där ja!
Tänkte börja mitt inlägg med att säga hej till Jossan, Jessica (x2) och Malin (Stalin).
Grymt att få byta några ord med er samt få träffa er samt att ni även hitta mig dag två.
Hoppas namnordningen var rätt och bra nu samt att ni läser detta nu som ni lovade. ;)

Andra som jag träffa och mingla med var så klart uppskattat med!
Rama gärna in "flyern" som du fick av mig, kan bli värde i den (?).

Men nog med artighetsfraser och annat nu!
Dags att släppa lös mina kort och berätta lite mer om mina dagar på Skogsröjet!

När jag kommit hem från jobbet var det bara att invänta mitt sällskap och sen var det dags att sätta på musiken och skruva upp volymen samt ta kvällens första öl.
Sedan hade vi turen att kunna åka bil dit och hem med en av mina polare.

Väl på plats var stämmningen hög och det var dags att börja se kvällen första band...


Sister rockade på bra och det var kul att få se dom för första gången.












Hade turen och springa på den mycket snygga och trevliga Flickvall (Flikklevall), det är alltid skoj när man träffar lite bekanta ansikten och personer!!


Sen var det dags för hjältarna Entombed och det var grymt att äntligen få se dom live.
Left Hand Path, Clandestine och Wolverine Blues var några av albumen dom körde låtar i från!
















Sparzanza bjöd på en mycket bra show också, även om jag saknade "Black Heart".


















Bullet är ju alltid roliga och bra att se, så även denna gång!










U.D.O var lika bra som alltid, och låtvalet går absolut inte att klaga på.





























Det var alltså dag ett av denna grymma festival!
Mer bilder kommer från dag två kommer efter hand.

Var du inte där gick du verkligen miste om något kan jag lova dig!
Banden och stämningen var som sagt på topp hela tiden!

Tack som fan alla roliga och trevliga männsikor som man träffa också!
Rock On!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn