src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth @ Skogsröjet - Dag 2...

 

När man vaknat upp hemma inför dag två på Skogsröjet var jag nog ännu mer laddad än förut.
Börja dagen med lite musik för att sedan gå på ölen här hemma samt snacka skit med polaren som var med mig.
Vi skulle ta bussen ut denna dag vilket vi gjorde också så klart.
Väl nere vid Resecentrum så träffa vi på ett gäng Italienare samt att jag även stötte på en annan vän, så vi hade då sällskap och snacka med dessa Italienare så klart och visst är det väl imponerande att dom åkt ändå hit till Sverige och dessutom lilla Rejmyre för att besöka Skogsröjet?!!

Dom var hur som helst hur trevliga som helst och vi umgicks och kröka lite med dom till och från under dagens festival.

I Vistinge där vi skulle byta buss så funka den "två minuters väntetiden" som vi var lovade utan vi fick vänta mycket längre än så!
Bra jobbat Östgöta Trafiken?!!

Men som tur var kom en buss till slut.


Here I am with those Italian guy at Vistinge. Nice to meet you and thanks for a great time!
Hope to see you again in the future and hope you´ll read this!
Rock On!!


Jag inne på området och i hög form samt peppad för det som komma skall.
(© Photo: Hasse Sukis, Rockphoto)


Electric Boys var det första bandet som jag såg, och dom rockade faktiskt på bra.
Kul att sett dom!










D.A.D ställde till en helvetes show som vanligt samt att det givetvis var kul att fått sett dom igen!






Your truely diggandes...






















Fatal Smile är alltid skoj att se på, så även denna gång!!






Den mycket roliga och trevliga Ztizze här var det verkligen "kapsyl av".
Och visst var han även hårdare än Tarzan. :)


Hardcore Superstars var egentligen inte planerade att se för min del, men jag hamna där ändå.
Och vad gör det?!




Några lyckliga personer vart upplockade på scenen.

 




Pretty Boy Floyd var  mycket spännade att se för första gången.




W.A.S.P var jäkla bar och underbara, ett extra plus får den ultra snygga tjejen som jag röjde lite med samt byte några ord med efter konserten.




























När jag står och snackar med polare och liknande, glider dessa förbi!
Som ni ser på bilden är det Chanelle och Sanibo, klart man känner igen dom samt att det var trevligt att träffas lite mer på "riktigt" denna gång.

Tack alla trevliga hårdrockare och annat löst folk som man träffade på.
Tack till alla vänner och bekanta som förgyllde tillvaron.
Tack bloggare som man träffade.
Thanks you crazy Italians.

Och sist men inte minst...
...Tack som fan för en bra festival i år Skogsröjet!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn