src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pure Hatred...

"You'll never change me!
Remember we are through!
I am staying here!
To betray all of you!
And nothing will change!

I hate everyone!"

 

Fredagen gick tokfort och jag tog det bara lugnt, såg "Sommaren Med Göran" och den var helt okej faktiskt.
Vad hände mer då?
Inte så mycket utan det var en mycket lugn dag och kväll.

Händer idag?
Skulle någon ställa fram lite öl så skulle jag utan tvekan dricka, känns som det skulle behövas faktiskt, behöver bränna upp lite tankar och känslor.
Men man får väl hålla sig, är ju trotts allt snart dags för Skogsröjet.

Vilka av er grymma bloggare (och annat löst folk) ska dit?
Kanske vi ses där?!
Vore grymt!

Är lite lätt hungrig så jag funderar på att avsluta detta inlägg och där med hålla mig kort.
För att sedan äta och slå på en film.
Sen ska jag nog försöka arbeta av lite "updates" här på bloggen.
Låter det bra?

Får vi hoppas!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn