src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Son Of A Bitch...

 

Då är dagen äntligen här som vi alla har väntat på Fredag!
Och det är inte vilken Fredag som helst, utan den 12 Augusti.
Som alla vet så är det då med andra ord dags för Skogsröjet!

Fredagstemat får då med andra ord vara lite plåster på såren för er som inte ska dit, jag menar vad kan bli bättre än lite skön musik med snygga brudar?
Exakt tänkte väl det!

Jag kommer vara närvarande på Skogsröjet, och som vanligt blir det rapport och mycket kort (om inget oväntat händer) så det är bara och hålla ögonen här på bloggen!!

Planerade band att se är som följer.
Fredag:
Entombed, Dynazty (början iaf.), Sparzanza, Bullet, Oz, U.D.O.

Lördag:
Badmouth, Electirc Boys, D.A.D, Fatal Smile, Pretty Boy Floyd, W.A.S.P., Bloodbound (Eventuellt, beror på hemfärden).

Såååå... Ta det lugnt nu i dimman mina kära läsare så ses vi igen.
Trevlig Fredag.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Kan tro att jag är bra avundsjuk. Hoppas det var grymt - hade mer än gärna sett Entombed, Wasp, Udo & såklart D-A-D igen!

2011-08-14 @ 10:48:17
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn