src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Travellers Of The Vortex...

 

Jag vet inte när jag skrev sist om vad som händer i mitt liv men det var säkert ett tag sedan?!
Hur som helst har inte lusten eller "tiden" funnits.
Men nu är det Lördag och jag har lyckas hitta lite tid över.

Veckan har varit bra både hemma och på jobbet, slutet närmar sig och jag börjar mer och mer blicka mot det nya spännande jobbet som väntar mig.
Igår hämtade jag Kevin så vi köpte massa Fredagsmys och kollade på Rango och bara mös, det var verkligen på tiden att jag fick träffa och umgås med honom för det var ett bra tag sedan.

Idag är planerna att vi ska gå på bio och kolla in Cars 2 (i 3D så klart).
Det blir nog bra, resten av dagen får vi se vad som händer men något skoj blir det säkert.

Annars mår jag bra och har det bra, behöver väl inte avslöja hur skönt det känns att äntligen fått min första lön heller va?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn