src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Motörhead @ Conventum...


Då var det dags för mig att berätta och visa bilder från Motörhead när jag var och såg dom på Conventum i Örebro.

Det var en mycket lyckad kväll och lokalen var stor och fin, rätt mycket folk kändes det också som att det var, stämningen var ganska hög.
Dock måste jag utdela ett minus till den lite tråkiga publik som var där, händerna upp i luften i bara några sekunder/minuter.
Folk som står med armarna i kors och ens inte stampar takten med foten!
Vad gör man då på en sådan här spelning?

Grabbarna som stog och "mosha" ganska långt fram får också ett minus, sådant kan ni göra hemma eller till andra mer passande band.

Motörhead gjorde dock det dom skulle och kunde på scenen, roligast var nog när dom brände av "Orgastmatron" och "Whorehouse Blues".
Även om "Bomber", "Ace Of Spades", "Christine" och "Killed By Death" värmde mitt hjärta.

Efter trumsolot kändes det som ljudnivån ökade och det var även då jag flytta bakåt i ledet med, kanske var detta en hämnd mot den publik som dom lirade för?

Hur som helst, här kommer mina kort från konserten.


Jorn Lande värmer upp publiken.










Så var det dags för huvudakten Motörhead.



























Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn