src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Truce...


Jag kommer att lägga upp Motörhead bilderna så fort det går.
Det kommer ingen tävling innan jul, utan dessa kommer nästa år.
Efter er önskan!
(Vi får se lite hur det blir, kan ju ändras)

Jag har det skit bra och mår fina fisken, idag är det julbord med jobbet och jag kommer ha jeans, dio tröja och ptaronbälte.
Blir nog en lyckad kväll får man hoppas.

Hoppas ni kan njuta av detta Fredagstema också så klart så ses vi någonstans i dimman skulle jag tro.
Ha det så gott!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Majje

Hello!

Såg just en glimt av dig på Skogsröjet-videon de lagt upp i veckan. :D Ifall du missat det själv tänkte jag. ;)



Vi hörs!

2011-12-17 @ 12:24:38
Postat av: Grimgoth

Majje:

Tror jag sett den redan om dom inte gjort/släppt en till.

Länka den gärna.

2011-12-18 @ 13:46:19
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn