src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Breaking The Law...


Fredagstemat bjuder på en ödödlig klassiker som ni märker!
Och hur kult är det inte när dom hoppar in i banken och rånar den med sina gitarrer?
Precis!

Men en sak som jag tänkt på är att när dom sjunger "Breaking The Law" så låter det som dom sjunger "Brick In The Wall". (Varsågod den bjuder jag på)
Så tänk på det nästa gång du hör denna låten.

Vi ses lite halvt där ute i dimman skulle jag tro, annar får ni ta hand om er och på återseende!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Tack för den klassikern, fan va bra grejer!

2011-02-11 @ 21:30:52
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn